පහ ශ්රේණියට පිවිසෙන සිසුන් වැඩිදෙනෙක් තුළ පවතින දීර්ඝ බෙදීමේ දී දක්වන දුර්වලතාවයක් මඟහරවා ගැනීම පිළිබඳ මංපෙත් සොයාබැලීමක්
Somarathna, H.V.P
පහ ශ්රේණියට පිවිසෙන සිසුන් වැඩිදෙනෙක් තුළ පවතින දීර්ඝ බෙදීමේ දී දක්වන දුර්වලතාවයක් මඟහරවා ගැනීම පිළිබඳ මංපෙත් සොයාබැලීමක් - Maharagama 1996 - 37p.
B.Ed.
Mathematics
Primary Education
පහ ශ්රේණියට පිවිසෙන සිසුන් වැඩිදෙනෙක් තුළ පවතින දීර්ඝ බෙදීමේ දී දක්වන දුර්වලතාවයක් මඟහරවා ගැනීම පිළිබඳ මංපෙත් සොයාබැලීමක් - Maharagama 1996 - 37p.
B.Ed.
Mathematics
Primary Education