පහ ශ්‍රේණියට පිවිසෙන සිසුන් වැඩිදෙනෙක් තුළ පවතින දීර්ඝ බෙදීමේ දී දක්වන දුර්වලතාවයක් මඟහරවා ගැනීම පිළිබඳ මංපෙත් සොයාබැලීමක්

Somarathna, H.V.P

පහ ශ්‍රේණියට පිවිසෙන සිසුන් වැඩිදෙනෙක් තුළ පවතින දීර්ඝ බෙදීමේ දී දක්වන දුර්වලතාවයක් මඟහරවා ගැනීම පිළිබඳ මංපෙත් සොයාබැලීමක් - Maharagama 1996 - 37p.




B.Ed.
Mathematics
Primary Education

Library Network, National Institute of Education (NIE) Maharagama