4 වන ශ්රේණියේ සිසුන්ගේ එකතු කිරීමේ හා අඩු කිරීමේ ගණිත කර්මවල සංකල්පමය දුර්වලතා මග හරවා ගැනීමට ප්රයත්නයක්
Disanayake, B.M.
4 වන ශ්රේණියේ සිසුන්ගේ එකතු කිරීමේ හා අඩු කිරීමේ ගණිත කර්මවල සංකල්පමය දුර්වලතා මග හරවා ගැනීමට ප්රයත්නයක් - Maharagama - 52p.
B.Ed.
Mathematics
Primary Education
4 වන ශ්රේණියේ සිසුන්ගේ එකතු කිරීමේ හා අඩු කිරීමේ ගණිත කර්මවල සංකල්පමය දුර්වලතා මග හරවා ගැනීමට ප්රයත්නයක් - Maharagama - 52p.
B.Ed.
Mathematics
Primary Education