ගණිත විෂය දුර්වල සිසුන්ගේ ගණිත සංකල්ප සාධනය විධිමත් කිරීම සඳහා ගතහැකි ක්රියාමාර්ග පිළිබඳ අධ්යයනයක්: (හ/රිටිගහයාය මහා විද්යාලයේ තුන ශ්රේණියේ සිසුන් තිදෙනෙකු ඇසුරින්)
Pathirana, H.W Malkanthi
ගණිත විෂය දුර්වල සිසුන්ගේ ගණිත සංකල්ප සාධනය විධිමත් කිරීම සඳහා ගතහැකි ක්රියාමාර්ග පිළිබඳ අධ්යයනයක්: (හ/රිටිගහයාය මහා විද්යාලයේ තුන ශ්රේණියේ සිසුන් තිදෙනෙකු ඇසුරින්) - Maharagama - 49p.
B.Ed.
Mathematical Concept
Mathematics
ගණිත විෂය දුර්වල සිසුන්ගේ ගණිත සංකල්ප සාධනය විධිමත් කිරීම සඳහා ගතහැකි ක්රියාමාර්ග පිළිබඳ අධ්යයනයක්: (හ/රිටිගහයාය මහා විද්යාලයේ තුන ශ්රේණියේ සිසුන් තිදෙනෙකු ඇසුරින්) - Maharagama - 49p.
B.Ed.
Mathematical Concept
Mathematics