000 00958nam a2200169Ia 4500
008 230715s9999 xx 000 0 und d
041 _aSinhala
100 _aRanapura, K.M.
245 0 _aගණිත සාධනය දුර්වල සිසුන්ගේ තෝරාගත් "එක් ගණිත සංකල්පයක්" සංවර්ධනය කිරීම සදහා ඉගෙනුම් ඉගැන්වීම් ක්‍රම ශිල්පයක් වශයෙන් "පැවරුම් ක්‍රමය" යොදා ගැනීමේ කාර්ය මූලික පර්යේෂණයක්: (ර/කුරුවිට මහා විද්‍යාලයේ 6 ශ්‍රේණියේ සිසුන් ඇසුරෙන්)
260 _aMaharagama
300 _a81p.
502 _cNIE
_bB.Ed.
650 _aB.Ed.
650 _aMathematics
650 _aTeaching & Learning Methods
942 _cTH
999 _c91961
_d91961