ක්රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්රත්යවේක්ෂණ ව්යවහාර පදනමින් අධ්යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම: පාර 2ක් තලන විට අත නොඅල්ලා අකීකරුකම් පාගන සිටි නිසා
Priyantha, Sajiwana K.K.
ක්රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්රත්යවේක්ෂණ ව්යවහාර පදනමින් අධ්යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම: පාර 2ක් තලන විට අත නොඅල්ලා අකීකරුකම් පාගන සිටි නිසා = Kriyamulika paryeshana ha prathyawekshana wyawahara padanamin adhyapana vurthikayange nirmanathmaka bumikawa sanwardhanaya kirima: Para 2k thalana wita atha noalla akikarukam paagena siti nisa - Maharagama : National Institute of Education, 2007 - xxi, 37p.; 29cm - ගුරු පර්යේෂණ වාර්තාව .
Education
Research Report
ක්රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්රත්යවේක්ෂණ ව්යවහාර පදනමින් අධ්යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම: පාර 2ක් තලන විට අත නොඅල්ලා අකීකරුකම් පාගන සිටි නිසා = Kriyamulika paryeshana ha prathyawekshana wyawahara padanamin adhyapana vurthikayange nirmanathmaka bumikawa sanwardhanaya kirima: Para 2k thalana wita atha noalla akikarukam paagena siti nisa - Maharagama : National Institute of Education, 2007 - xxi, 37p.; 29cm - ගුරු පර්යේෂණ වාර්තාව .
Education
Research Report