ක්රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්රත්යවේක්ෂණ ව්යවහාර පදනමින් අධ්යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම: ගුරු රැගුම; රඟන්නේ කෙලෙස අපි?
Kalyani, H.M.B.
ක්රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්රත්යවේක්ෂණ ව්යවහාර පදනමින් අධ්යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම: ගුරු රැගුම; රඟන්නේ කෙලෙස අපි? = Kriyamulika paryeshana ha prathyawekshana wyawahara padanamin adhyapana vurthikayange nirmanathmaka bumikawa sanwardhanaya kirima: Guru reguma; raganne kelesa api? - Maharagama : National Institute of Education, 2007 - xvi, 35p.; ill. 29cm - ගුරු උපදේශක පර්යේෂණ වාර්තාව .
Education
Research Report
ක්රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්රත්යවේක්ෂණ ව්යවහාර පදනමින් අධ්යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම: ගුරු රැගුම; රඟන්නේ කෙලෙස අපි? = Kriyamulika paryeshana ha prathyawekshana wyawahara padanamin adhyapana vurthikayange nirmanathmaka bumikawa sanwardhanaya kirima: Guru reguma; raganne kelesa api? - Maharagama : National Institute of Education, 2007 - xvi, 35p.; ill. 29cm - ගුරු උපදේශක පර්යේෂණ වාර්තාව .
Education
Research Report