000 | 01155nam a2200181Ia 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20250913131754.0 | ||
008 | 250913s9999||||xx |||||||||||||| ||und|| | ||
041 | _aSinhala | ||
100 | _aAnomadassi Himi, Mawila | ||
242 | _aKriyamulika paryeshana ha prathyawekshana wyawahara padanamin adhyapana vurthikayange nirmanathmaka bumikawa sanwardhanaya kirima: sajjayanaya nokala hoth manthrayo miya yath | ||
245 | 0 | _aක්රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්රත්යවේක්ෂණ ව්යවහාර පදනමින් අධ්යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම: අසජ්ඣාය මලා මන්තා (සජ්ඣායනය නොකළ හොත් මන්ත්රයෝ මිය යත්) | |
260 |
_aMaharagama : _bNational Institute of Education, _c2007 |
||
300 |
_axxi, 47p.; _bill. _c29cm |
||
440 | _aගුරු උපදේශක පර්යේෂණ වාර්තාව | ||
650 | _aEducation | ||
650 | _aResearch Report | ||
942 | _cRP | ||
999 |
_c157799 _d157799 |